nattstyle

Nathalie Lundin

Äppelpaj på HK

Publicerad 2011-08-31 15:38:10 i Allt möjligt,

(HK = hemkunskap om ni inte visste)
Hej! Skoldagen är klar och jag mår bättre och bättre! Nu har jag bara ont i huvudet och äär inte så jättesnuvig! :D
Men för att inte göra det värre så tar jag fotbad och dricker TE Osv... Men vi hade första hemkunskap-lektionen idag, men jättemånga är sjuka så vi var bara 8 st på hemkunskapen! Haha fast det var ju rätt mysigt och vi
gjorde äppelpaj! Mohaha alla som inte kom! Jag är iallafall stark nog att komma till skolan! :)
Men nu ska jag göra matte, vi har till fredag på oss att göra matte uppgifter från ca uppgift 30 till 70!
Det är mycket i våran mattebok! Så jag måste göra plugg nu...sen har vi NO oxå som oxå är tills på fredag!

Jag lägger snart upp dagens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela