nattstyle

Nathalie Lundin

Tagga 2012!

Publicerad 2011-12-31 22:38:57 i Bästa! <3,


ÄR ni taggade hörni?? Det är snart ett nytt och härligt år och jag hoppas att det blir jättebra!
Vi kommer närmare sommaren 2012 osv! Men jag är iallafall riktigt taggad och glad..! :D Vi var nyss nere i resturangen och åt middag och hade underhållning i bakgrunden i form av ett band som sjöng nya låtar som t.ex. Adele, Rihanna osv. Tjejen som sjöng var riktigt duktig! ;)

Men för någon timme sen gick jag och pappa ut och tände lite tomtebloss, jag ville göra ett hjärta av tomtebloss men det failade, Big Time! Hahaha..men det var kul ändå! Min pappa och jag har humor vi! :) Men nu sitter vi och taggar inför tolvslaget och ännu mer fest och fireworks! Jag ska exprimentera lite mer med tomteblossen sen ;)


Instagram bild, nytagen! :D

Jag på Instagram: nattan97

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela