nattstyle

Nathalie Lundin

Working out is good! :)

Publicerad 2011-07-29 22:36:13 i My days <3,

Jag har duschat, tränat och sprungit nu :)
Eller för några timmar sen..sen kollade jag på "Den galna professorn" på TV..haha :P
Jag tog lite bilder och filmer när jag hoppade studsmatta, lite svårt
men det gick..ni får se några nu och filmen lägger jag upp som ett tidsinställt
inlägg nu i veckan när jag är borta :P

Jag har forfarande inte packat ner sakerna i min väska..hihi, busigt!
Nej, men det går så fort att göra det så..! :D




Haha..

Kommentarer

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-07-30 05:16:15

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/lordag-dagens-blogg-4.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela