nattstyle

Nathalie Lundin

Inställd slöjd

Publicerad 2011-11-30 20:17:48 i Allt möjligt,



Hey alla! :D
Oj, jag har inte mycket tid till att blogga..! Men jag ska försöka bättra mig! :) Men igår var det sov morgon och reflektionsdag, väldigt onödigt eftersom jag bara hade tre frågor på svenskan att svara på, riktigt dåligt att man inte får vara hemma på reflektionsdagarna längre..! Men det var väl helt ok. :) Och idag gick dagen väldigt snabbt kändes det som. Det var ju skönt! Bakning på hemkunskapen och sen i slutet av dagen så blev slöjden inställd, wihoo! Sen var det bara att gå hem för att göra svenska-läxan. Så nu har jag läst en del..Duktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela