nattstyle

Nathalie Lundin

It's hard, but I want it my way

Publicerad 2011-11-30 20:25:11 i Musik<3,


Just nu försöker jag lära mig "When I held ya" på gitarr...men det är en aning svårt. Fast jag är envis!
Men det var massa udda ackord osv. Någon som har några bra tips? :) <3
Jag älskar verkligen Moas låt, älskade den redan när hon spelade den på sin audition, kommer ni ihåg att jag lade upp hennes audition på bloggen då!? :D Och jag hoppas verkligen att hon vinner, vem tycker ni??
När det kommer till IDOL så har jag alltid bara kollat på alla auditions och finalen, allt annat brukar jag skippa, haha! Fast jag har hört att det är många som gör så :)


Bilder från sen sommar iår, kommer ni ihåg?? <3

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2011-11-30 20:45:26

Kom till Träffen någon dag så kan jag lära dig! :)<3

Postat av: elinn

Publicerad 2011-11-30 22:11:29

sv: visst var dom! ja men precis haha :)

Postat av: Lucas

Publicerad 2011-12-01 17:18:42

Bara att säga till så visar jag dig :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela