nattstyle

Nathalie Lundin

Crank it up

Publicerad 2011-10-31 18:47:17 i My days <3,


Tjo, igen!
Det har blivigt bra uppdatering idag! Men det brukar bli så när det är lov. För då har man ju tid :)
Men nu sitter jag framför TV:n och kollar på vänner..gammal goding! :)
Pappa kommer hem sent idag så han är och hämtar pizza till middag, det får man äte någongång ibland.. Men imorgon ska det blii mammas otroligt goda paj, jag dör för den<3 Det är något med mammor och mat! :D
Men annars ska jag väl inte göra så mycket mer den här måndagskvällen, chill med höstlov måste jag säga!
Jag känner att jag har hunnit med rätt mycket idag, och det känns bra..jag pluggade lite imorse för jag har ett prov direkt efter lovet!?  Det är SO...men jag känner mig rätt säker och det känns som jag redan kan det mesta :) Fast man ska ju inte skippa plugget bara för att man tror det..haha! Men det är inte så farligt iaf :)

Nu bjuder jag på en bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela