nattstyle

Nathalie Lundin

Sunset

Publicerad 2012-04-28 23:23:00 i Foto - blommor/natur,


God kväll folket! :D
Här i Viksjö är det solnedgång efter en grym dag med grymt väder, nu börjar det likna vår! Sen kommer det säkert börja snöa imorgon bara för det.. Det hoppas jag inte! Jag har iallafall haft en jättebra dag med en jätterolig uppvising i sporthallen, det var otroligt roligt! Det kommer bilder och filmer lite senare. Sen var det ju så att min och Lindas idrottslärare var där, haha. Då fick han ju se vad vi egentligen kan! Det kan väl inte vara sämre för betyget..nej jag skojja men det var väl roligt! Ha en bra fortsatt kväll så syns vi imorgon. Puss

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-04-29 12:03:37

haft en bra dag? :)

Postat av: Mohammedi

Publicerad 2012-04-29 12:17:17

Fiin bild ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela