nattstyle

Nathalie Lundin

30 augusti - skolfoto

Publicerad 2012-08-30 21:58:45 i Bästa! <3, Foto - utgång/Vänner, My days <3,

 
Hey! Idag har varit en rätt bra dag! Det var dags för skolfoton! Sista skolfotona i viksjöskolan! Dom här fyra åren går fort! Men dom blev nog bra och jag hoppas jag blev nöjd. Själva skoldagen var riktigt chill, började sent och slutade tidigt osv. Härligt! Dock blir det inte så imorgon...Men det känns helt okej ändå faktiskt. Har lite roliga planer då och så jobbar jag ju! Och just det..Jag kollar ju på Vakna med the voice varje morgon, och 50 cent var där idag, rätt coolt! Och mitt knä var mycket bättre idag så jag kunde som tur var träna. Glad för det!  God natt <3

I teatern, i väntan på att få porträtten fotade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela