nattstyle

Nathalie Lundin

Håltimme

Publicerad 2012-08-31 12:28:58 i My days <3,

 
Hey! Just nu är jag faktsikt hemma, vi har tre timmars håltimme idag igen! Härligt. Men det var för våran So blev inställd, men det var otroligt passande efter vi hade haft löpning ute i spöregnet innan..så det var väldigt passande att få gå hem och duscha, värma sig och äta. Perfekt! Jag hade ändå glömt handduk så det var ju tur! Runt halv två ska jag tillbaka till skolan igen för att ha en lektion, sen slutar vi. Skön fredag! Efter skolan åker jag kanske till donken/Emils och myser lite. Och vid fem i eftermiddag ska jag ju jobba med några kompisar, ska bli så kul! Och tjäna pengar samtidigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela