nattstyle

Nathalie Lundin

2012 del 1

Publicerad 2012-12-31 11:22:00 i Bästa! <3, Foto - utgång/Vänner,

 
 
Det är ju sista dagen av 2012! OMG! Så jag visar lite bilder från mitt 2012 som har varit otroligt bra, mycket nya saker har hänt osv, men det finns så otroligt många bilder, det är sinnessjukt. Det här är typ bara 1% av mina bilder från 2012....Haha. Del två kommer också idag, om någon timme eller så eftersom dessa bilder bara är fram till sommarlovet. Enjoy!
 
 
1.Jag fyllde 15  // 2.Uppvisning med gympan  //  3.Kungsberget med skolan  //  4.Kungsberget  // 
5.Lindvallen med familjen  //  6.PRAO på TBS  //  7.Göteborg med brudarna  //  8.Kväll i Göteborg //
9.Mys på håltimmen  //  10.Uteträningar  //  11.Syster tog studenten  //  12.Kerlberg med familjen  //
13.Slutar åttan!  //  14.Skolavslutning  //  15.Sommarjobb som ledare  //  16.Träning ute i solen  //
17. Cypern!!  //  18.Görväln med brudarna  //  19. Släktträff i Eskilstuna  //  20.PARIS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela