nattstyle

Nathalie Lundin

Svar på kommentar

Publicerad 2012-12-15 18:49:10 i Om Nathalie, Svar på kommentar och länkbyten!,

 
 
                Anna               
  Fin blogg!
Du rider väl, om jag förstått det rätt? :) Kan du inte berätta lite om det, om du vill alltså? Då jag själv gillar hästar vore det kul att läsa om! :)Rider du på ridskola eller?       
 
Svar: Hej Anna! Yes, du har förstått rätt, jag rider! Jag rider på en ridskola nära där jag bor och där har jag ridit i ganska många år faktiskt, jag vet inte exakt men det kanske är runt 7 år eller något. Så det är ett tag! Och jag tycker att ridning är roligt, det är ju en rätt annorlunda sport. Jag har inga framtida planer på att tävla i ridning eller någotning. Tyvärr ska jag sluta/ta en pause från ridningen efter den här terminen....Det känns lite tråkigt men jag tränar och lägger otroligt mycket tid på gymnastiken och mina härliga brudar där så nästa termin kommer det bli lite för mycket om jag fortsätter rida. Jag kommer missa jättemycket ridlektioner och det känns ju lite surt. Dessutom går jag i nian och kommer behöva all tid jag får till att plugga när jag inte tränar gympa. Haha, pluggis! Nej men det blir helt enkelt för mycket. Men jag kommer säkert börja rida igen, vi får se helt enkelt! Men en sak är ju helt oslagbar....Lektionerna efter sommarlovet när vi rider ute på ängarna och gallopperar det snabbaste vi kan två och två, den farten och friheten alltså, herregud. (det låter som jag skriver en roman eller något...) En aning läskigt men helt klart bästa! :D Fråga igen om det är något mer du undrar!
 

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2012-12-15 19:26:31

kan inte du svara på min om dina vänner bästavänner:):(

Postat av: Anna

Publicerad 2012-12-15 19:32:42

Tack så mycket för svaret! :D Det låter jättekul det där med att rida ute på ängarna! Jag har själv ridit några gånger, men inte regelbundet eftersom det är för dyrt för mig :( Tråkigt att du ska ta en paus från ridningen, men som du säger, man kan ju alltid börja igen! Har du någon speciell favorithäst eller gillar du alla hästar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela