nattstyle

Nathalie Lundin

------>Lindvallen imorgon<------

Publicerad 2012-02-29 21:58:59 i Skidåkning,


Okej, det börjar närma sig sängdax... okej inte riktigt än. Men vi ska gå upp hyffsat tidigt så vi kommer upp imorgon för att åka iväg till Lindvallen! Det ska bli galet kul! Jag hoppas att jag har med allt jag behöver... Men när vi kommer dit så ska vi nog ta oss ut i backen på direkten, men jag kommer blogga på kvällen :) Jag har saknat Lindvallen jättemycket eftersom vi inte var där förra året (annars har vi varit där varje år i 5 år) Så det ska bli grymt kul att komma tillbaka, jag ser det lite som ett andra hem <3 Fast nu är vi inte där i en hel vecka så det blir inget SPA och äventyrsbad den här gången...men kanske nästa år! :)

Lindvallen= Shit I love <3

Kommentarer

Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Publicerad 2012-03-01 01:30:00

Önskar dig en god natts sömn ;)

Ska själv hoppa i sängen nu, redan mars också mitt i allt, otroligt vad tiden går fort. Men hoppas du haft en bra Februarimånad och får en ännu bättre marsmånad :)

Postat av: Saga

Publicerad 2012-03-01 12:12:04

Hej!

Nu har jag äntligen dragit igång min tävling där man kan vinna ett örhänge från smyckenbyme!

Personen vinner även en länk!

Här hittar du min tävling:



http://cocoz.blogg.se/2012/march/vinn-valfritt-orhange.html#trackback



Hoppas du är med, och läs reglerna noga! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela