nattstyle

Nathalie Lundin

En bra tisdag.

Publicerad 2012-07-31 16:13:00 i My days <3, New in,

 
Hey! Jag har haft en riktigt bra dag idag! Shoppat lite, blivit Helgens Awesome, tjänat pengar, tränat osv. En riktigt bra dag har det varit! Och "Helgens Awesome" är Keelas tävling (som typ är som helgens blogg) Och jag var en av dom två vinnarna, helt sjukt! Jag blev otroligt glad, och statistiken flyger just nu, älskar't! Och Keela är ju typ känd..Coolt!
 
 
Jag var då i Jakobsberg. Jag köpte en sommar/fest klänning, en tubtopp och en sport-BH! Jag kan förklara varför Sport-BHn är guldig...Det är för att vi ska köpa sådanna för gympan. Haha. Men den var faktiskt snyggare på kroppen än när man bara ser den!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-07-31 18:26:08

Vad bra blogg duharr :D

Postat av: Nicole Kestola 15 år

Publicerad 2012-07-31 18:31:29

åhh, gud vad bra :D <3

tack så hemskt mycket!! åhh, taaack, det hoppas jag verkligen också! jag har länkat dig strax! :)
kram

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2012-08-01 01:42:02

snygga inköp :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela