nattstyle

Nathalie Lundin

Fredag!

Publicerad 2012-06-29 11:57:00 i My days <3,

 
Hej! Egentligen brukar jag inte bry mig om vad det är för dag på sommarlovet, men nu råkade jag ha lite koll ;) Jag vaknade vid halv tolv idag! Det är verkligen inte likt mig, har aldrig gjort det förut! Och jag hatar att sova bort halva dagen. Så mitt uppvaknande vart ju inte det bästa.. Hoppas jag inte gör så igen. Jag vill ta vara på dagen ju. Tur att mamma väckte mig, annars hade jag väl sovt tills nu? Men jag tror det berodde på att jag behövde sömn. Jag har sovit ganska lite dom senaste dagarna, oopsi! (för några dagar sen skypade jag med två kompisar från 00 till 04:30....hoppsan!)
Men det blev ju ingen frukost för mig idag, mamma och jag gjorde plättar som brunch istället. Nu ska vi ta en cykeltur vid golfbanan och sedan vidare till Jakobsbergför lite REA- shopping. Ses senare!
 
Random bild från igår på mina älskade Allstars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela