nattstyle

Nathalie Lundin

God morgon!

Publicerad 2012-06-30 09:51:02 i Foto - Coolt/Inspiration, Gympa, My days <3,

 
God morgon! Vädret har ju försämrat sig igen. Det var ju trist! Men en sak som är rolig är att min syster är iväg för att tatuera sig! Jag tror att det blir hennes stjäntecken (skorpionen) på utsidan av vristen. Med lite blommor runt omkring också. Det blir nog jättefint! Jag längtar tills hon kommer hem. Nu måste jag verkligen städa mitt rum för det är kaos! Och eftersom jag får min nya säng den 4:e så måste det se hyfsat ut. Efter lunch ska jag ta mig till Stinsen för att köpa lite saker som jag visar/berättar om senare. Kram
 
Random bild från nu i veckan :D

Kommentarer

Postat av: ViktoriaCaroline♡

Publicerad 2012-06-30 19:24:15

Vilken fin blogg du har och du är super söt :)
Allt bra idag?
KRAMIS :)

Svar: Tack vad glad jag blir! :D Och detsamma! :DJo allt är bra med mig idag, hur är det med dig? ;)
Kram
Nathalie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela