nattstyle

Nathalie Lundin

About Yesterday:

Publicerad 2012-03-28 08:08:40 i Allt möjligt,


God morgon! Seriöst vad fort det går, redan april snart! Men det gillas. Snart påsklov! Men igår han jag inte blogga pga Prao, träning osv. Min handledare sa att jag fick åka iväg till Stinsen (som ligger några minuter från Sollentuna med buss) och gå till The Body Shop där för att kolla på en film om butiken. Och det ville jag. Filmen var väldigt bra också och i deras lager fanns det två små söta chihuahuor. Galet söta! Men efter någon timme där så åkte jag tillbaka till Sollentuna och hade en fortsatt bra dag där. Jag slutade 3 och tog bussen mot Lindas PRAO i Barkarby. Hon har en väldigt rolig handledare..haha! Men sen åkte vi till träningen där vi hade genrep, tagga till Göteborg nu!!

Kommentarer

Postat av: alba-dance is the way I walk

Publicerad 2012-03-28 08:25:14

Hej nu är förre veckans "veckans blogg" avslutad! Gå in och kika om det var du som vann+anmäl dig idag igen :) Du vill ju inte missa chansen att få ett inlägg framför mina 600 läsare va? http://albaa.se/2012/march/veckans-blogg-3.html#comment INGA ANDRA KOMMENTARER I INLÄGGET TACK!



btw allt bra? :)

Postat av: En tonårsmammas dagbok!

Publicerad 2012-03-30 21:11:03

Söt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela