nattstyle

Nathalie Lundin

Bästa dagarna i Lindvallen

Publicerad 2012-03-04 21:47:26 i Skidåkning,


Nu tänkte jag att jag ska berätta om hur det var i Lindvallen...Bilresan dit började ju bra, det var en bra start! Det var soligt och vi lunchade på ett jättemysigt världshus. När vi kom dit så kändes det ju riktigt bra, som jag sa förut så är det som ett andra hem och jag har saknat det sjukt mycket så det var skönt att komma tillbaka. Redan dagen vi kom tog vi skidorna och åkte ut till backarna på direkten, och det var det bästa vädret, helt sjukt fint! Och det fina vädret varade alla fyra dagar! Och Vi åkte hela dagarna med paus för lunch och het choklad och våffelpaus i våffelstugan. Om vi hade stannat i en vecka som vi brukar så hade vi gått på "Experium" Där finns det spa och äventyrsbad osv. Men det tar vi nästa gång! ;) På fredagskvällen gick vi på Showtime...Där äter man jättegod mat och så är det underhållning där ett gäng sjuner och dansar, vi har varit där flera gånger och det är grymt! Rekomenderar starkt! Man är lite döv efteråt bara.. Det ända dåliga var ju att jag inte kunde gå på AVICII konsterten i Globen hemma i Stockholm..men jag hade det grymt ändå! :D


Det kommer en Del 2 med bilder sen, håll ut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela