nattstyle

Nathalie Lundin

Jaha, fint väder?

Publicerad 2012-03-28 22:13:53 i Allt möjligt,


Hej! Jag tänkte publicera ett inlägg till imorse men bilderna vägrade så det blev inget, tyvärr. Men dagens väder idag var ju hemskt, regn och allt. Vad hände med våren och sommarkänslorna. Men heldre regn än snö iallafall! Självklart tänker jag aldrig på att ta med paraply så jag fick ju vänta på bussen i regnet på vägen hem. Speciellt när jag hade min nya Jofama jacka som jag inte tror tål vatten så bra.. Men det gick bra och jag slapp gå 20 minuter från stationen för pappa hämtade upp mig, tack och lov! Den första bilden är från imorse och den andra från i fredags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela