nattstyle

Nathalie Lundin

Tema dag 1

Publicerad 2012-05-30 07:37:06 i My days <3,


God morgon! Idag börjar temadagarna, det är alltid lika roligt! Jag har tema: Stockholm med några kompisar. Vi får se vad vi ska göra dom här fem dagarna! Jag vet att vi ska åka till bland annat Skansen och Stadshuset. Så det blir nog roligt! Jag ville inte ha kören igen eftersom jag redan har testat på det och det är ganska jobbit. Man måste komma tillbaka på skolavslutningskvällen och man missar också klassdagen, och det vill jag inte! Det blir som en mini-klassresa, och det vill man ju inte missa! Så jag ser fram emot Stockholmstema!
Efter skolan ska jag till Jakobsberg för att hitta en klänning med min kompis, jag har redan hittat en men jag ska följa med och hjälpa henne. Det blir kul! Och eftersom vi inte har något plugg kvar så kommer jag äntligen kunna träna efter skolan! Jag ska ta en löptur för att få upp konditionen igen och sedan kör jag styrka. Love it! Uppdaterar när jag kommer hem. Kram!

Kommentarer

Postat av: SemonieOfSweden - Haninges Stolthet!

Publicerad 2012-05-30 08:15:36

Låter som ni ska på värsta stockholms-turen, haha!

Allt bra annars? :)

Postat av: Astrid

Publicerad 2012-05-30 19:08:19

Hej, nu är finalisterna i Veckans blogg tävlingen uppe. Kolla min blogg och se ifall just du blev en utav dem. Isåfall är det upp till just dig att få så mycket röster som möjligt, tävlingen avslutas på söndag! :)

Postat av: Annika

Publicerad 2012-05-30 19:41:17

Fin blogg!

Postat av: Moa

Publicerad 2012-05-30 22:38:55

Allt bra? När har du skolavslutning?:)

Postat av: SemonieOfSweden - Haninges Stolthet!

Publicerad 2012-05-31 07:57:37

Sv; Även fast? Stockholm Stad är vackert & kul att lära sig om! :D



13 juni, skolbal den 12e! ;) Dudå? :)

Postat av: Tuva

Publicerad 2012-06-03 14:16:59

gu va söt!! <3

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Publicerad 2012-06-03 15:56:55

Hej där! :)

Jag ville bara berätta att jag nu har dagens bloggtävling i bloggen. Kolla gärna in och anmäl dig!



http://evaaaahs.se/2012/june/dagens-blogg.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar sådana här kommentarer! Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela