nattstyle

Nathalie Lundin

Sista oktober

Publicerad 2012-10-31 22:43:41 i Bästa! <3,

 
Min dag har bestått av Spa, plugg, plugg, tv. Intressant...Nej men jag har faktiskt en hel del plugg att göra tyvärr! Men så kan det gå ibland. Ska man satsa på skolan så ska man.  Remember that. Jag börjar iallafall bli klar med SO uppsatsen snart. Men den är fan inte lätt alltså! Men jag kämpar! I sånna här lägen är det bra att ha min kompis Anton! Vi peppar varandra som satan... A-barn såklart!
 
Satsare.... Anton och Natta style! Hahah!

Kommentarer

Postat av: Claudia

Publicerad 2012-10-31 23:37:07

SKIT grymt att satsa!! gillar din blogg otroligt mycket!! Ha ett fortsatt trevligt lov!! :)

Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Publicerad 2012-11-01 00:53:08

hehe nice

Postat av: ▲ J E S S I C A

Publicerad 2012-11-01 10:14:05

Haha kämpa på! :)

Postat av: M E L L I

Publicerad 2012-11-01 11:51:58

Ja, man måste då vara sjukt ambitiös för att få bra betyg i det nya betygsystemet! :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela