nattstyle

Nathalie Lundin

Justin Bieber

Publicerad 2013-04-24 19:52:58 i Bästa! <3, Glad eller vad?, Videos,

 
OHERREGUD! Jag var på Justins konsert igår, 23 april. Det var helt galet! Jag har inga ord som kan beskriva konserten, det var galet! Att äntligen få se honom efter sex år, sinnessjukt. Jag trodde inte att jag skulle bli så "fangirlig" men det blev jag, haha! Jag, Mikaela och Linda stod och väntade utanför Globen från klockan 11:20 ungefär, och vi kom grymt jäkla långt fram på parketten! Vi hade som sagt ståplats.
 
Jag kommer aldrig glömma den här kvällen alltså, så mycket känslor, och känslan att få se Justin IRL var galet. Har som sagt inga ord som kan beskriva.
 
När han sjöng Be Alright åkte han över oss i publiken och kollade ner på oss, den ögonkontakten alltså!! Jag dog. Seriöst dog.
 
Här är en av många videos, här sjunger han BABY och tar av sig tröjan i slutet, ni skulle bara varit med om energin och känslan i arenan. Jag kommer snart lägga upp en video men massa småklipp från konserten också, just wait for it!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela