nattstyle

Nathalie Lundin

Söndags-shopping

Publicerad 2013-04-28 21:03:05 i Shopping och Mode,

 
Shit vilken fullspeckad dag! Imorse tog jag mig till Kista för att shoppa lite, hittade faktiskt rätt bra saker! Och sedan träning efter det osv.
Men i Kista kirrade jag hem dessa saker, det kommer bättre bilder senare. Skorna är egentligen främst till spexfotot på fredag! Haha samma sak med pistolen jag köpte på BR... hahah låål, jag ville vara lika cool som alla 7åriga små killar. Nej men jag ska ju vara FBI-agent så jag var ju tvungen, haaa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela