nattstyle

Nathalie Lundin

28 februari

Publicerad 2013-02-28 17:14:22 i My days <3,

 
Haft en bra dag faktiskt! Trots att jag var tvungen att plugga lite, sånt överlever man. Jag hade tänkt att dra till in till staden idag med en kompis, men det blev inte av pga av pengarbrist...LOL.. Kan man inte bara få vara rik ibland!?
Nej men vi får ta det på lördag istället när man har fått månadspeng.
Det skulle vara träning idag också, men många hade tydligen blivigt magsjuka där idag på sportlovslägret......Ugghh, de som känner mig vet att jag inte klarar av sånt där, fyfan. Så vi fick välja om vi ville stanna hemma eller träna med killarna och riskera att bli magsjuka...Inte för att det är jättestor risk att man blir magsjuk men jag vill ändå inte riskera något, så idag kör jag lite dans och styrka hemma istället. Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela