nattstyle

Nathalie Lundin

Nu har jag sökt!

Publicerad 2013-02-14 07:49:09 i Gymnasium-prat,

 
Shit alltså, nu har jag ansökt då! Grymt läskigt egentligen, men jag är nöjd med mina val och det känns faktiskt jättebra! Hoppas jag kommer in på mitt förstahands val, Sam-Media på Rudbeck!
Det var sjukt läskigt att trycka på den där Bekräfta Ansökan-knappen...LOL! Det kanske bara är jag som är onödigt dramatisk, haha. Men nu är det iallafall klart och jag ska lämna in det till SYV idag, whoopa.
 
Rudbeck, Rudbeck, Kulturama och Blackan, känns riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela