nattstyle

Nathalie Lundin

Mitt klädproblem

Publicerad 2013-06-30 12:45:45 i Dagens outfit 2013, Shopping och Mode,

 
Okey guys. Jag har ett litet problem, som jag tror att i stort de flesta tonårstjejer egentligen har. Att det tar 45 MINÙTER ATT VÄLJA KLÄDER på morgonen...Jag blir så jäkla stressad varendra morgon för jag verkligen inte hittar någonting! Jag har skitmycket men självklart har man inget att sätta på sig #GirlsCanRelate.
Loool. Så jag måste börja välja kläder kvällen innan. Och det gjorde jag första gången igår. Men det är dock inte samma sak, för det är sommarlov..  Meeen jag får lära mig det till när skolan börjar.
 
Wehååå ny favorit outfit, hoppas på lite bilder idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela