nattstyle

Nathalie Lundin

Andreas Wijk

Publicerad 2013-03-03 20:25:55 i Bästa! <3, Musik<3, Videos,

 
Varför i helvete har jag inte hör Andreas Wijk sjunga förut!? Jag har koll på hans modeblogg osv, men att han var så grym på att sjunga, det var något nytt! Jag kanske är helt retard som inte hade hört honom förrut... Men what to do. Haha, men han är grym, jag ryser som satan. Helt sick vad bra röst han har!
 
 
 
Lyssna på videorna, så jävla bra! Och den andra videon är mest rolig, men han sjunger ändå så jäkla bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela