nattstyle

Nathalie Lundin

Påsklov!

Publicerad 2013-03-28 22:40:38 i My days <3,

 
Åhh äntligen! Lov. Äntligen alltså. Efterlängtat till tusen. Jag ska föröka hinna med allt jag vill och behöver hinna med! Imorgon åker jag till Kalmar för att hälsa på släkten, men jag hoppas jag kan blogga som vanligt ändå.
 
Min dag var faktisk jättebra, allt plugg blev klart. Vi firade vår lärare som fyller 27 imorgon. Vi köpte choklad och en stor vit ros. Haha söta vi är. Grattis Mia!
Resten av dagen bestod väl mest av godisätande och oseriösa lektioner egentligen, haha det är så vi rullar såhär dagen innan ett lov. Sista lovet i grundskolan. Weeho. Syns imorgon babes.
 
Kör på en ego-bomb med liite halft oseriösa bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela