nattstyle

Nathalie Lundin

Skrivkramp

Publicerad 2013-03-28 00:02:07 i My days <3,

 
Wow, grymt väder idag! Gillar't! Idag var då näst sista dagen innan lovet, ska bli så sjukt skönt. Musikprovet är klart och jag har precis skrivit klart fysiken. Jag har hållt på sedan tre i eftermiddags, helt sick!! Och jag är klar nu...vid midnatt. Känner mig dock väldigt stolt, vad gör man inte för sina betyg, eller hur!? Haha fyfan, nu har jag fan höga förväntningar på ett bra betyg asså... Vill inte att allt det här ska ha varit i onödan. Känner mig som en jävla satsare, wihoo. Nu kan jag iallafall sova och vara nöjd. Jag vill göra fler inlägg än bara ett, men jag borde verkligen sova nu, vi hörs imorgon, sov gott allihopa. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela