nattstyle

Nathalie Lundin

BAL 2013 - Fucking perfekt!!

Publicerad 2013-05-03 00:44:53 i BAL 2013, Bästa! <3, Foto - Speciella tilfällen, Foto - utgång/Vänner, Glad eller vad?,

 
Asså omg! Jag har precis kommit hem från Viksjöskolans bal, det var så sjuuuuukt jävla roligt! Jag kunde inte ha bett om en bättre bal, det var helt fucking perfekt!! JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA DEN HÄR KVÄLLEN! Jag kunde inte bett om något annat asså.
Solen var på topp
Att fixa sig hemma hos Nikii med Niki, Julia och Noshin
Förfest med tejerna i bilden mot stan
Leka kändis vid limousinen vid centralen i stan!
LIMOUSINE mot Balen!
Gå ut från Limousinen och mötas av massa kameror
Ba
 
a chilla med hela nian
Äta mat med alla
Dans
FEEEEEEEEST! Jävlar vilken fest det blev i slutet, fucking nattklubb!!
 
Jag har inga ord, det här var så otroligt lyckat!
Det här är bara kamerabilder, mobilbilder kommer imorgon!
 
 
Det här var NÅGRA av många grymma bilder, mer kommer senare!
Asså gaaaaaaaaaaa, det här var för perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela