nattstyle

Nathalie Lundin

JAG SKA VARA MED PÅ SOMMARKRYSSET!

Publicerad 2014-08-15 22:55:12 i Bästa! <3, My days <3,

Yaaay jag har väntat tills nu att berätta det men jag och mitt cheerleadinglag DRAGONS och DIVINE ska tillsammans vara med på sommarkrysset imorgon! Har aldrig varit på live TV förrut så det här kommer bli så jäkla kul! Är sjukt taggad samtidigt som jag säkert kommer göra bort mig haha. Nej men det ska bli riktigt kul! Vi får se vad som händer helt enkelt, imorgon blir en lång dag! 
På repet idag på Rålis (innan vädret kom)

Skev snapchatbild. Med PomPoms och allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela