nattstyle

Nathalie Lundin

NEW IN - BASICS

Publicerad 2014-08-31 11:48:00 i New in,

Det här var behövligt. Basics har jag haft ont om så det bara skriker om det, jag vill ju inte alltid vara typ finklädd, speciellt i skolan är det ju asskönt att rulla runt i en tjocktröja. Ni har ju även koll på min brist av byxor och jeans, har varit tvungen att ha kjol och mina pösiga byxor i skolan flera gånger så jäklar vad fint det satt med ett par vanliga klassiska ljusa jeans. 
Btw det var i Täby C jag shoppade, det har blivit sjukt stort!! 
Jeans - Hollister (ända affären som har jeans som faktiskt passar mig..)
Grå tjocktröja . Gina Tricot
Mörkgrått sportlinne - Gina Tricot
Tre vita random toppar - BikBok
 
Kommer komma en närmare titt på allt som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela