nattstyle

Nathalie Lundin

VI VAR MED PÅ SOMMARKRYSSET

Publicerad 2014-08-17 00:17:11 i Bästa! <3, My days <3,

Fyfan vad sjukt dethär var! Vi har varit på Gröna lund i 12 timmar, repat, ätit, fixat oss osv osv. MEN FYFAN VAD KUL DET VAR! Jag hoppas ni kollade på sommarkrysset när vi körde! Annars finns det repriser och jag kanske gör en video på det! Nu kan jag officiellt säga att jag har varit med i Live TV. Vi fick VIP-pass där vi kom in lite vart som helst och fick åka allt gratis, testa på hur kändisar har det helt enkelt! Jag kommer skriva mer imorgon men nu är jag dödstrött. Fler bilder osv kommer. Åhh jag är så sjukt tacksam över att jag fick uppleva det här. GALET.
Oliva posar med Isak Elliot som tydligen hade jäkligt många fans, sorry men jag hade aldrig hört namnet hahah.. 
Vilket liv han har, 14 år och omringad av 40 cheetleaders lmao.

Kommentarer

Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Publicerad 2014-08-17 17:04:40

ohhhh så häftigt ju

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela