nattstyle

Nathalie Lundin

DET HÄR MED ATT VARA SJUK

Publicerad 2014-01-30 15:09:07 i My days <3,

 
Okej den här förkyldningen/influensan eller vad det nu är för något var ju riktigt envis!
Igår orkade jag ta mig till skolan i alla fall, jag hade matteprov på morgonen så jag var väl egentligen tvungen, haha. Mina två kompisar Linn och Tilda var också sjuka så det var ett helt tyst klassrum på matteprovet med oss tre som satt och dog av hosta, haha.
Men vi rockade matteprovet, hade två lektioner till och sedan slutade vi. Det var bara en halv dag så det var inte alls för jobbigt. På kvällen gick jag på träningen för jag tyckte ju bara att jag hade lite småhosta. Kanske inte ett jättebra val.
Idag på morgonen kände jag att det blev värre igen.. Fan jag trodde att det började gå mot bättringsvägen! Så jag stannade hemma idag igen. Imorgon ska jag i alla fall kriga mig iväg till skolan oavsett vad! Fight
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela