nattstyle

Nathalie Lundin

ORKADE INTE ENS HALVA...

Publicerad 2014-07-12 04:46:26 i My days <3, mat,

Det blev en middag på min absoluta favoritresturang här i NYC, resturangen heter 'Guy's American' som är en klassisk americans resturang, deras flagga överallt men det bästa är ju maten, så fucking god! 
Jag beställde en nachotallrik som jag faktiskt har ätit tidigare (förra året) och den är gigantiskt! Jag överdriver inte när jag säger att det var ett jävla berg med mat! Det kallar dom "appetizer" alltså förrätt... Jag låg i matkoma efter mindre än halva. Shit. Men det är ju såå gott. Oj vad mycket man kunde skriva om en liten middag HAH.


Bilden gör den inte rättvisa, det var mycket mer än vad det ser ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela