nattstyle

Nathalie Lundin

NAILS

Publicerad 2014-05-31 15:10:26 i My days <3, Skönhet,

Cheersäsongen är slut vilket betyder att man får ha långa naglar igen! Hahah jag har så jäkla ont i fingrarna efter att ha levt med avklippta naglar, usch trivs inte alls haha. Dock är cheerleading helt klart värd den uppoffringen! 
Men nu tog jag mig tio minuter till att köra på vita tippar! Kan göra en video på hur jag gör nästa gång. Han dock bara sätta på dom och inte fixa så mycket! Bästavän är viktigare! Men det blev någonting iaf! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela