nattstyle

Nathalie Lundin

PANIK

Publicerad 2014-10-22 12:56:53 i My days <3,

Usch vilken morgon.... jag var tvungen att vända direkt hem imorse när jag kom till Sollentuna.. Var jätteyr, skakig, kändes som jag skulle svimma och kände lite panik.. Jätteläskigt. Var tvungen att nästan åka hem en station i taget för att gå ut för att få lite luft. Usch det var hemskt. Ingen skola för mig idag alltså! Hade dock bara två lektioner så jag missade ju inte mycket alls. 
Anledningen till allt detta är stress, för mycket skolarbete jag inte har tid med, sover dåligt pga att jag inte kan sova förän sent på natten, har inte ätit bra alls nu när vi har haft Camp USA.. Jag har inte hunnit hem och därför ätit barer och frukt till middag. Inte bra... 
Så den här lugna onsdagen räddar mig just nu! Att få en dag att bara ta det lungt, göra det skolarbete jag behöver göra så jag får det klart så jag kan andas ut, äta ordentlig och riktig mat och få sova! 
Hade behövt ett varmt bad.. Synd att vi inte har ett badkar bara HAH! 
Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela