nattstyle

Nathalie Lundin

MONDAY FUNDAY?

Publicerad 2014-10-06 10:10:22 i My days <3,

Försov mig lite imorse haha, jag är ju en störd jävel som aldrig kan sova på nätterna. Så ingen frukost blev det :( Inte bra.. Frukost är viktigt.
Sitter just nu på företagsekonomin och känner mig helt hypad pga att jag nyss hällde i mig en Celsius! Behövde dock den energin! Jag är rätt taggad på den här veckan trots att det är måndag, har roliga planer och massa ledigheter den här veckan! Möttes även av en jätteglad Tilda imorse som livade upp vardagen lite. 
Någon som är bra på moms, marginal och förkalkyl?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela