nattstyle

Nathalie Lundin

KVALLETID MED MAMMA - Shopping

Publicerad 2014-09-27 16:23:46 i Shopping och Mode,

Kände att det var på tok dags för att hänga lite med mamma, har bara hållt på att bråka med henne och varit en allmänt jobbig dotter känner jag. Har heller inte shoppat med henne sen i New York, och innan dess måste det ha varit något år sedan... Vi gör tyvärr inte sådant längre. SÅ jag ägnade min lördagsförmiddag till Mami här i stan, jättemysigt var det! Vi körde dessutom en varsin chailatte på våran förmiddag. 
"Leker" med mina nya inköp. ett NEWIN inlägg kommer senare idag! HAAADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela