nattstyle

Nathalie Lundin

Fredagkväll

Publicerad 2012-11-30 22:08:00 i My days <3,

 
Tråkigt att behöva sitta framför datorn med en idrottsuppsats på en fredagkväll, men så är det ibland! Samtidigt som mina föräldrar är på någon fest/event....Trodde det var jag som var ungdomen...haha skämtåsido men jag har en del plugg att ta tag i, så kan det gå! Jag kan ju pausa uppsatsen lite och kolla på X-factor i allafall. Det funkar för mig! Efter en riktigt fest-vecka förra veckan så känns det faktiskt okej med en chill-helg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela