nattstyle

Nathalie Lundin

Grillning på G ;)

Publicerad 2011-07-09 17:27:30 i Grönalund,

Nu håller vi på att grilla ute på altanen! :) Det gillar vi! Gilla Att Grilla!
Haha nej men det ska bli jättegott! :P
Jag ska kanske ut och springa ca 20 min vid sju, halv åtta? :) Det är så skönt att springa vid den tiden! Det är ju solnedgång då...som jag äälskar! <3 (beroende av att ta kort på solnedgångnar..stavning?)
Haha men här kommer lite fler bilder från grönan och dagens outfit! ;)








Och dagens Outfit!



Vita shorts och palm-linne ;)
Jag hade jeans-short först men sen bytte jag ;P

C you later! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela