nattstyle

Nathalie Lundin

One week closer christmas..

Publicerad 2011-11-28 18:54:34 i My days <3,


Yeah readers!
Min måndag började med en sovmorgon, nice! Sen var det en rätt skön och rolig dag.. Skitrolig idrottslektion! Det var redskap och lite roliga saker, alla tyckte det var väldigt kul och det var det! Gympaläraren Anders var oxå nöjd! När jag kom hem fixade jag lite food och sen drog jag ut i spåret för att jogga! Det var otroligt skönt. För att sen komma till duschen och efter det hade mamma gjort en sjukt god middag <3

Nyss åkte vi och hämtade ut ett paket, alltid lika roligt! Mamma har beställt massa roligt! :D

Bilden:
Jag imorse och den fina morgonsolen! :)

Kommentarer

Postat av: Lina S

Publicerad 2011-11-30 10:25:14

Så fin bild :)

Postat av: elinn

Publicerad 2011-11-30 15:51:03

fin bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela