nattstyle

Nathalie Lundin

Sneak peek

Publicerad 2012-04-21 17:21:18 i Shopping och Mode,




Vi körde iväg till Kista som jag sa, det var meningen att vi skulle köpa löpbyxor och bläckpatroner men det blev ju lite mer än så...Standard. Det blev lite tuggummi, tröja, bikini, jeans, sportlinne osv. Men då talar jag för vad alla köpte tillsammans. Jag visar lite senare vad jag köpte. Är väldigt nöjd med mina köp! Likaså Angelica (syster), som för den delen körde oss till Kista...Hon är ju grym och har tagit körkort!

Kommentarer

Postat av: tjejernaofsweden

Publicerad 2012-04-21 17:33:01

Hejhej! Super söt blogg! Skulle vara schysst om du/ni kunde säga vad ni tycker om vårab blogg/design? Massa kärlek från oss

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Publicerad 2012-04-21 18:21:46

Önskar dig en fortsatt fin lördagskväll :)

Postat av: tilda

Publicerad 2012-04-21 19:03:38

jättefin färg på tröjan!



Jag älskar också dipp med massa grönsaker xD fast vi brukar ha kycklingbitar och ost till^^

Jag älskar Holiday mix eller va den heter ^^ verkligen värd att testa!:)

Postat av: camilla

Publicerad 2012-04-22 01:25:40

ooh den färgen är ju så snygg...är den från gina? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela