nattstyle

Nathalie Lundin

Lill-lördag...

Publicerad 2012-02-29 20:57:31 i Glad eller vad?,


God kväll people!
Hur mår ni? Själv mår jag riktigt bra, för jag har varit aktiv på bloggen idag men jag är speciellt på bra humör för jag klickade hem den där klänningen trots allt! Jag säger inte vilken färg, det får ni se när jag har fått den, vilket troligtvis blir på måndag eller där någonstans :D Hoppas den passar bra bara! Men när pappa kom hem från jobbet idag så hade han med sig lite godis och det blev ju då onsdagsmys....lill-lördag! Mysmys <3 Annars har jag inte så mycket annat att göra förutom att tagga till Lindvallen imorgon!!

Kommentarer

Postat av: filippa

Publicerad 2012-02-29 21:13:30

gå in och titta om du blev dagensblogg :)

Postat av: Sannalitens.se

Publicerad 2012-02-29 21:34:19

Hej! Gör du bloglovin-byten? I så fall kanske du vill göra med mig? :) Om du vill de så är min länk här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse Lägg till mig och skriv vilken följare du blev(nummer alltså) och skicka med din direkt-länk så lägger jag till dig på direkten! :) Hoppas allt är bra annars? :)

Kramar!

Postat av: ♫♪ Sandra T

Publicerad 2012-02-29 22:52:06

visst, säg till när du lagt till mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela