nattstyle

Nathalie Lundin

Förkyld

Publicerad 2012-01-30 11:18:34 i My days <3,


Hej och god morgon!
Egentligen är det ju skola idag, men jag vaknade upp imorse och var riktigt täppt och sjukt ont i halsen. Det kännes inte så bra att gå till skolan då..Så jag är hemma idag. Men jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon!
Jag har iallafall hört att det är många som är förkylda nu, inte bra. Men det går säkert över :)
Nu sitter jag i vardagsrummet med en stor halsduk runt halsen och har fotbad! JAg ska dricka massa te och proppa i mig massa halstabletter så jag blir frisk (Y) Ha det bra!


Bild från weheartit.com :D

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-01-30 16:27:13

Hoppas du får en underbar måndag och en bra start på veckan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela