nattstyle

Nathalie Lundin

Tävling - Iphoneskal - Victoriacarlssons.blogg.se

Publicerad 2012-01-09 18:56:36 i Svar på kommentar och länkbyten!,





Hey, jag är med och tävlar om ett iphoneskal hos Victoria! 
Det är en grym tävling som jag tycker man ska delta i. :D Iphoneskalen kommer ifrån:
iphoneskal.se Skalet jag vill vinna: Klicka här :)
Och Victorias blogg heter victoriacarlssons.blogg.se om ni inte klickade på första länken ;D Det är iallafall en jättebra tävling och jag hoppas att jag vinner, hihi! Om ni inte har en iphone så kan ni iallafall läsa och följa hennes blogg som är grym :) <3
Ni kan oxå klicka på bilden för att komma till hennes blogg:

Kommentarer

Postat av: pessys

Publicerad 2012-01-09 19:36:19

sv: ja hihi tack sötis! :D

Härligt jo jag med :D Är du taggad inför skolan då?

Postat av: Sophie "autophoto.blogg.se"

Publicerad 2012-01-10 17:51:12

Tack :D

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Publicerad 2012-01-10 20:37:37

Hej

Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund.

Kör även en stor veckans blogg tävling nu där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så kolla gärna in min blogg:)

kram

Ps. du kanske tom vill göra ett bloglovin byte?:)

Ps. Finns flera tävlingar med fina priser också:)

Postat av: alicia ♥

Publicerad 2012-01-10 20:40:34

vill du vinna ett iphone skal?

på min blogg, kan du vinna ett iphone skal från iphoneskal.se.

det enda du behöver göra är att skriva en motivering till varför just du ska vinna och sedan länka oss & iphoneskal.se..

skicka också vilket skal du vill ha i kommentaren :)



länk till tävlingen: http://freddemusse.blogg.se/2012/january/bloggtavling.html#comment



ha en fortsatt bra kväll!

/ alicia♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela