nattstyle

Nathalie Lundin

PRAO vecka 2

Publicerad 2012-03-26 09:12:38 i PRAO 2012,


God morgon, nu vart det måndag igen då. Herregud vad fort det går! Men det är så otroligt skönt att det är vår äntligen! Iallafall..Idag börjar vecka 2 på PRAOen och jag hoppas att det blir lika bra som förra veckan. Dock blir det bara fyra dagar för vi åker ju till Göteborg med gympan på fredag! Det är det ändå jag kan tänka på just nu. The only thing on my mind. Så jag jag tar ledigt sista dagen. Fast det brukar ändå inte finnas så sanslöst mycket att göra på PRAOen så jag missar nog ingenting. Det är ju iallafall skönt att jag inte missar någonting i skolan pga av Göteborg.. som prov osv. Det är bara jobbit att missa. Jag börjar vid 12 idag så det är ju sovmorgon. Jag sitter i soffan och fryser som satan..ska nog upp och ta en dusch så jag blir varm, jag har ju trots allt mycket tid på mig ;) Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela