nattstyle

Nathalie Lundin

FREDAGSFEST PÅ AKUTEN

Publicerad 2014-08-29 08:22:12 i My days <3,

God morgon hörrni.. Vaknade vid midnatt igår i panik, blödde näsblod och hade så ont i örat att jag höll på att svimma. Vissa av er kanske har känt känslan när man landar med ett flygplan och får myckel lock för öronen så det gör ont? Det var typ så, fast mycket värre. Long story short, nu tillbringar jag min fredagsmorgon på akuten. Har fått ett sånt här band runt handleden, haha, en riktigt jäkla patient. 
Förhoppningsvis är det inte jättestor fara, det kan dock vara öroninflamation. Jag är bara glad att mamma jobbar här på Karolinska så hon kunde hjälpa mig, och hon finns nära om det skulle vara något. Mamsi <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela