nattstyle

Nathalie Lundin

SMILE

Publicerad 2014-08-30 10:56:56 i My days <3,

Har typ ångest för att jag inte kan blogga så mycket.. Har varit sjuk i snart en vecka... jag är så otroligt trött på det här, I'm sick of it, I'm over it, I'm so done. 
Orkar verkligen inte mer. Jag vill bara bli frisk, kunna gå i skolan, kunna vara med vänner, träna och gå ut med vänner på kvällar och helger och framförallt blogga som vanligt!! Har saknat det så mycket nu när jag suttit hemma i soffan utan att kunna röra mig. Så surt. Inte ens tabletter och mediciner funkar... Hatar det här. Jag är inte en sån som brukar klaga så mycket men det här är bara för mycket. Jag har under en vecka haft allt man kan ha, hosta, typ halsfluss, feber osv osv osv. Det ända som är kvar är väl spy, svimma och dö. Hahah. Nu får det gärna försvinna. Bye
Gillar inte alls tråkiga/klagande inlägg så  jag avslutar med ett litet smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela