nattstyle

Nathalie Lundin

KOLLA IN NYA LÄGENHETEN

Publicerad 2014-01-06 15:47:20 i Allt möjligt, Kreativt, My days <3,


Okej, så det jag och min familj gjorde i Kungsholmen var alltså att kolla in våran nya lägenhet. Mätte lite saker, planerade hur vi ska renovera osv. Det var dessutom första gången jag var där! Helt ärligt var det faktiskt mysigt och det är inte pyttelitet, ändå rätt stort! (För att vara en lägenhet i stan) Köket är jag tyvärr inget fan av haha, det måste fixas! Sen är det ju ingen speciell utsikt men vad gör man, jag kommer ju inte bo där hela livet. Och bor man i stan går man ju ut någonstans i stort sett varje kväll/helg. Så det löser sig! Jag kommer säkert hänga på stränder/klubbar/ställen i stan eller i förorterna hos mina vänner hela sommaren ändå, lol. Kul att se iallafall! 

Rummet som jag ska ha är väldigt litet men jag har ärligt talat inga problem med det. Men tanke på att jag aldrig är på mitt rum räcker det med en säng och lite förvaring. Det är vita väggar, så jag är nöjd! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela