nattstyle

Nathalie Lundin

TURN UP FOR MY 17TH

Publicerad 2014-01-20 23:48:43 i Bästa! <3, Foto - utgång/Vänner, Glad eller vad?, My days <3, Utgång,


Då var jag officiellt 17 år gammal! 17 är en riktigt bra ålder, jag ska njuta ordentligt och göra detta till ett jättebra år! Sista året som omyndig... Scary shit. 

Nej men jag är taggad på det här året och min födelsedag var grym! Jag har egentligen firat hela helgen, från fredagskväll till idag, måndagkväll! Det har varit ett par sjuka dagar och kvällar! 

Dagens firande blev med Tilda och Linn, en snabbis till stan efter skolan och sedan en fet middag på TEXAS LongHorn! Jäklar var mysigt det var och fyfan vad mätt jag är, kommer spricka när som helst. Bra avslut på min födelsedag! 

Det ända bilderna jag har ifrån dessa dagar är egentligen bara från ikväll haha, så kan det gå! 

Men tack till alla som gjorde min födelsedag amazeballs! <3 
Och framförallt tack till alla gratulationer! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nathalie Lundin

Hey I'm Nathalie, a 17 year old girl from Sweden. This is my lifestyle blog mixed with fashion etc. Enjoy! Instagram: @nattlundin Vine: Nathalie Lundin Fanpage: "nattstyle blogg" on facebook Välkomna till nattstyle.blogg.se!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela